Add Recipe

חמישה טיפים לעוגיות שוקולד צ’יפס מושלמות ופריכות

עוגיות שוקולד צ'יפס

אני רוצה לספר לכם על הדרך בה התוודעתי לראשונה לנוסחה המושלמת של עוגיות שוקולד צ’יפס. הכל התחיל לפני כמה שנים באחת הנסיעות שלי לניו יורק, חיפשתי באינטרנט אחר המלצות למלון טוב במרכז מנהטן.

בין שלל ההמלצות, מצאתי מלון שמצא חן בעיניי מבחינת המיקום והנראות שלו, אך מה שמשך את עיניי במיוחד זה שמעבר להמלצות האלו, לא מעט אנשים המליצו על עוגיות השוקולד צ’יפס שמחלקים בקבלה של אותו מלון.

אנשים כתבו שאלו העוגיות הכי טעימות שטעמו בחייהם ושאין מצב לשהות במלון הזה בלי לאכול כל יום (אפילו כמה פעמים ביום) את עוגיות השוקולד צ’יפס שלהם.

המפגש עם עוגיות השוקולד צ’יפס בקבלה במלון

הגעתי למלון, קיבלו את פניי יפה ועזרו לי לקחת את המזוודות ולאחר הצ’ק אין, פקיד הקבלה הגיש לי שקית קטנה עם עוגיית שוקולד צ’יפס גדולה ויפה ומאוד מגרה, היה נראה כאילו ברגע זה היא יצאה מהתנור, היא הייתה חמימה ופריכה עם טעם אלוהי!

עוגיות שוקולד צ'יפס
עוגיות שוקולד צ’יפס

 

שהיתי במלון במשך 10 לילות וכל יום לפני יציאתי מהמלון, לקחתי לי לדרך מהקבלה את עוגיית השוקולד צ’יפס המפורסמת שלהם. במשך כל הימים האלו ניסיתי לפענח את הטעמים והמרקמים ואמרתי לעצמי שאין מצב שאני חוזרת לארץ בלי שיש לי את המתכון לעוגיות המושלמות האלה.

הדרך לעוגיות המושלמות

וכך היה, אחרי לא מעט ניסוי וטעייה מצאתי את המתכון המושלם לעוגיות שוקולד צ’יפס. באופן מפתיע זהו מתכון מאוד פשוט וטעים להפליא! פריכות מדהימה של הבצק לצד הרכות של השוקולד, השילוב המושלם.

אני מכינה את העוגיות האלו כבר לא מעט זמן וכל מי שזכה לטעום מהעוגיות שלי או להכין את המתכון הזה הסכים איתי שהוא אכן מוצלח מאוד.

עוגיות שוקולד צ'יפס
עוגיות שוקולד צ’יפס

אז הנה כמה טיפים שיהפכו את עוגיות השוקולד צ’יפס למושלמות

1. הקפידו שהמצרכים, בעיקר החמאה יהיו בטמפרטורת החדר.

2. תעבדו עם כוס מדידה למצרכים היבשים. כדי שהעוגיות יצאו מושלמות חשוב להיות מדויקים בכמויות.

3. מלא שוקולד צ’יפס, אל תחסכו בזה. כמה שיותר יותר טעים.

4. במידה ותרצו עוגיות שהן דקות ופריכות יותר, החליפו את החמאה בטמפרטורת החדר לחמאה מומסת.

5. אם בא לכם לשדרג, תוכלי לשלב עוגיות שוקולד צ’יפס עם מריר או עם שוקולד צ’יפס לבן.

למתכון עוגיות שוקולד צ’יפס

למתכון עוגיות שוקולד

YOU MAY ALSO LIKE

X